Pages

Friday, February 6, 2009

ape ape aje..(",)

Salam..

Mila : oit wanie , umai..hari ni bday aku..
wani + umai : buat muka terkejut...
mila : haha...hari lahir dlm bulan islam..5 oktober 1987 bersamaan 11 safar
wani + umai : oooo...

haha..yela selalunya kita ingat hari lahir kita ikut kalendar ni je.tp rmai yg xingt hari lahir dlm bulan islam...so sengaja coretkan bnda ni..nway happy birthday to me..11 safar...(",)


kisah si sayed

nak selitt gak pasal budak ni..hehe

ok..hari selasa dia xhdir lab.hari kamis dia dtg dgn selambanya.then u all know ape dia ckp.

sayed : hi mila...miss u..(sambil senyum and smbil hndak bersalam dgn org)
mila : (muka terkejut...apsal si sayed ni..nak salam2 lak...dia xtahu ke xboleh)..ermmm.. oh sorry
sayed :(sayed pun tarik balik tgn dia)...oh it's ok...may i asksome questions...did u shake hand with ur uncle..it's can or not?
mila : (la..dia ni islam ke ape...xkn xtau)..yup.(sambil angguk kepala)..ermm..lets doing the experiment...(cepat2 nk wat experimant coz mls nak lyn dia..ahakz...)


hurmmm....heranla..si sayed ni mcm xtau sgt pasal hukuk hakam ni. xpela sayed..cuma tlg jgn susahkan saye ek time experiment. aduh...kesian kat dia pun ade gak, ade ke patut xhntar 7 lab report, aduhh...awak kena belajar sgguh2 sayed, jgn main2..dhla iran dgn mlysia tu jauh.

berletel n membebel lak...haha..

ok c u...da~~~

2 comments:

""boboi"" said...

selamat ulang tahun kelahiran.semoga panjang umo dan murah rezeki serta sihat2 selalu...da makin tua la ni ekk..bila nak kawin???:-P

Nur Sharmila said...

boboi..cm tau jek sape ni..haha.bla nak kwin tu xtau lg.coz belajar xhbis lg.