Pages

Wednesday, December 31, 2008

Goodbye 2008

Salam,

Today is 31 Disember 2008.hanya beberapa jam lagi, akan masuk tahun 2009. Pejam celik dah nak masuk umo 22 tahun dah(tapi belum cukup lagi..hehe). Banyak memori suka duka sepanjang tahun 2008. Apa yang duka tu, let bygone be bygone, ape yang gembira dan suka tu, kena ingat dlaam kotak memori ni..(",).




Star FrenshiP..




Buka Puasa Ngn Kwn2 Sekolah.Time ni org telah dikenakan habis-habisan coz org sorg je pkai baju kurg. yela diarg ckp buka puasa rmai2, so pkaila baju kurg.Alih2 org sorg je.Kena la perli 3-4 guni..haha


Ni my donut kesukaan thun 2008.hehe


Family Contoh 2008..hehe..




Duyung 2008...hikhik..(kawan2 tgh bekerja keras menduyungkan daku, tapi bla kamera dtg, trus possing,..adoila)



Hmmm....hopefully tahun 2009 membawa lebih kegembiraan dlm hidup ini. Sesungguhnya hamba-Mu bersyukur dengan nikmat yang Engkau berikan Ya Allah serta segala dugaan-Mu adalah untuk mendekatkan diri ku pada Mu Ya Allah. Apa pun Hidup mesti sellau ceria. say welcome to 2009.



































2 comments:

my my my said...

lawak r sensorg pkai bju kurung....
hahahhahahaha....

Nur Sharmila said...

Tu la..kelakar gila.dhla aku diperli dan ditertawakan.huhu.