Pages

Thursday, August 27, 2009

LOsT !!

Salam,

Saya terasa sgt2 bersalah, berdosa...kepada penerima mesej itu. Dalam sepanjang kehidupan ini, itulah mesej yang paling "jahat" yg saya pernah bagi kepada org lain. Nape saya wat cmtu???? kenapa tergamak saya tulis n hantar cmtu???

Actually, saya sgt2 tertekan.Dats saya jadi sampai "sejahat" tu. Semoga saya dimaafkan atas dosa2 itu. Saya xtau kenapa saya jadi mcm ni. Saya xtau...

Saya berharap beliau sentiasa berada dalam keadaan baik walau apa jua dugaan yang menimpa. Saya mintak maaf. TQ sebab ikut apa yg saya harapkan. TQ

5 comments:

:: eyeNa :: said...

huhu pa yg u kata.. sabar eh cik mila..

najibah said...

=).....ak pn prnah rs ap yg ko rs...tp ko lg hebat la...heheh...huhuh...=)

Nur Sharmila said...

cik aina...ayat tu cm pedas giler, kalah cili api.huhu. jibah..huhu...aku xtau..

++m@s++ said...

mel....u ok x ni????

i xtahu pa pe pn..uhuhuhu

uchiha ct-k said...

aduii...mel...
np weyh?
pe yg ko ckp?
sabo je la...
huhu...