Pages

Tuesday, June 16, 2009

Mak Saya Rindu Saya OK!!

Salam,

Untuk pengetahuan semua, now org ade kat UM, balik sini jap sebab ade hal sikit.Then mggu depan dlm 23hb Jun balik rumah balik. Tapi bukanla nak mengada or nak cakap mak saya sayang saya...hehe...baru je xde kat rumah..dah mula rindu2...hehe.

Petang tadi mak call...ayat yang paling best la...

Mak : "mila bila nak balik, xbest mila xdak kat rumah"
mila : " Cece...saja la tu"
Mak : "Betoi..xbest..balik awal tau. Mila ada kat rumah baru best"

Ni bukan rekaan semata2 ye...ni betul2 punya..
Kalau adik2 org yang kt rumah tu tau..mesti jeles punya. hehe..


we love each other..(",)

2 comments:

eyena said...

ahaii jeles2..hehehe

Nur Sharmila said...

jeles kebendenye..haha